Vaše poptávka

Jak u nás probíhá organizace akce od poptávky až po její úspěšné zakončení?

V dnešním hektickém životním stylu se čas stává čím dál více cennějším. Nejvíce volných chvil se snažíme věnovat rodině a právě na rodinný život chceme mít dostatek vzpomínek. Říká se, že každý den je důvod k oslavě. Toto tvrzení samozřejmě nelze brát doslova, ale v případě narozenin, jubileí a situací žádajících si pořádnou oslavu, bychom měli zastavit a vše pořádně s našimi nejbližšími oslavit. To se týká především dětské oslavy narozenin a pořádání akcí pro děti. Neztrácejte čas s organizací a řekněte si o pomoc profesionálům v oboru. Agentura Happy Times vám připraví oslavu dle vašich představ, na kterou dlouho nezapomenete. A jak u nás vůbec taková organizace akce pro děti probíhá?

Oslava narozenin

Oslava narozenin

Dětskou oslavu narozenin či jiné akce pro děti ušijeme na míru

Pokud jste se rozhodli využít služeb naší agentury, zašlete nám nezávaznou poptávku. Na našem webu si v sekci balíčky můžete vybrat, jaký druh akce chcete pomoci zorganizovat a zaslat nám vyplněný formulář. Ozveme se co nejdříve a doladíme další potřebné věci. Samozřejmě nám můžete napsat e-mail či zavolat, kontaktní údaje jsou na webu k dispozici.

Nabízíme balíčky služeb, které jsou finančně zvýhodněné. Pomáháme s organizací rodinných oslav, firemních akcí, dětských dnů, předvolebních kampaní atd. Pokud vám složení těchto balíčků nevyhovuje, připravíme vám akci šitou na míru. Každý váš speciální požadavek je pro nás výzvou a rádi vám vyhovíme. Jestliže nemáte představu, jak by oslava měla probíhat, můžete si také vybrat z našich jednotlivých služeb a poskládat si tak svůj velký den.

Jako bonus poskytuje naše agentura také pronájem nafukovacích atrakcí. Na našich internetových stránkách si můžete vybrat různé druhy skákacích hradů pro děti, nafukovací skluzavky, hřiště či horolezecké stěny, Bungee running atd. Na své si přijdou i dospělí, kteří se určitě pobaví v Sumo ringu nebo při fotbale v nafukovacích koulích.

Poté si stanovíme základní obsah akce. Zjistíme si co nejvíce detailů, abychom získali jasnou představu, co klient přesně požaduje. Za nutné požadujeme tyto údaje: čas a místo konání akce, přibližný počet lidí (dospělí x děti), téma a styl akce. Když máme k dispozici všechny základní informace, řešíme s klientem další důležité věci, které by mohly být zapomenuty a mít negativní dopad na průběh oslavy. Patří mezi ně například dostupnost sociálního zařízení, v případě letních dnů možnost odpočinku ve stínu atd.

U větších akcí doporučujeme osobní setkání, abychom si mohli dané místo projít a získat tak jasnější představu o celé akci. Jelikož už máme letité zkušenosti s tímto druhem organizace, řešíme vše od A do Z, aby akce proběhla bez problémů a klient neměl zbytečné starosti. 

Na základě získaných informací vytvoříme ucelenou nabídku, kterou zašleme klientovi. Může být ještě několikrát oběma stranami upravena, až vznikne její finální znění. Potvrzení nám stačí prostřednictvím e-mailu, nevyžadujeme papírové objednávky, snažíme se vše co nejvíce zjednodušit a ušetřit tím klientův čas.

Skákací hrad

Skákací hrad

Den D se blíží

Pár dní před připravovanou akcí jsme s klientem v kontaktu a bod po bodu si ověřujeme, zda vše dohodnuté platí. V agentuře se již vše reálně připravuje.

V den akce přijede celý náš tým vedený koordinátorem s dostatečným předstihem na smluvené místo a s klientem ještě dojednává poslední úpravy. Řeší konečné umístění veškerých služeb a následně naši lidé vše připraví. Jsme flexibilní, pokud dojde již na místě k problému nebo výpadku určité služby, jednáme rychle, aby bylo vše napraveno, popřípadě nabídka služeb ještě rozšířena. Jelikož se jedná o děti, snažíme se pro klienta udělat první a poslední ku spokojenosti všech zúčastněných.

Ukončení akce a fakturace

Jakmile akce skončí, vše sbalíme a uklidíme. Klient už se tak nemusí obtěžovat s úklidem a vrácením zapůjčených věcí. Po rozloučení v tichosti odjíždíme.

V agentuře poté vystavíme fakturu, kterou zašleme klientovi spolu s poděkováním, že jsme mohli být nápomocni při tak důležité akci. Zakládáme si na vstřícném, profesionálním a zároveň přátelském přístupu. Jsme rádi, když se k nám lidé vracejí. Zálohu na služby nikdy nepožadujeme, jelikož věříme klientům a naší stoprocentně odvedené práci.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp